23 Ekim 2012

29 Ekim'le İlgili Bir Haber

Ben bu haberi okuduğumda çok şaşırdım. Önceki kuşakların bunu okuma olanağı olmadı, benden sonrakiler için de buraya alıyorum. Yanılmıyorsam bu tür etkinlikleri eskiden Valilikler düzenlerdi. Ben küçükken tüm devlet kuruluşların bu etkinlikleri desteklediğini anımsıyorum. Kaynak: Hürriyet 23.10.2012

29 Ekim'e Başkent'te yasak29 Ekim'e Başkent'te yasak, İstanbul'da bayrak gerginliği

İSTANBUL, 23 Ekim 2012 


Ankara Valiliği Başkent'teki 29 Ekim yürüyüşünün yasal olmadığı gerekçesiyle engelleneceğini duyurdu. İstanbul'da ise 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı kutlamalarını her yıl Bağdat Caddesi’nde ‘Cumhuriyet’e bağlılık yürüyüşü’ ile kutlayan Kadıköy Belediyesi ile İstanbul Büyükşehir Belediyesi arasında caddenin süslenmesi konusunda gerginlik yaşandı. Ankara Valilliği'nden yapılan yazılı açıklamada STK'lar tarafından yapılması planlanan 29 Ekim yürüyüşünün yasal olmadığı gerekçesiyle engelleneceği duyuruldu.

Hiç yorum yok: